Arculatteremtés, márkaépítés falfóliával
A jól megválasztott dekor fólia előnyei
Ki ne ismerné azt az érzést, amikor egy új falszín vagy tapéta teljesen megváltoztatja egy lakás hangulatát. Nincs ez másként a kereskedelmi egységeknél sem. A sokféle reklámhordozó, roll-up, posztertartó, világítótábla elhelyezése megosztja a figyelmet és zsúfolttá teszi a teret. A megrendelőink közül egyre többen ismerik fel, hogy közvetlenül a falat dekorálva mennyivel letisztultabb dizájn teremthető.
Mérlegelendő szempontok falfólia tervezésénél
Nagyformátumú nyomtatással teljes falfelületek lefóliázhatóak. Olykor nincs is szükség konkrét reklámüzenet megjelenítésére. A hatalmas ábrák, az élénk színek azonnal megszerzik a figyelmet, erős érzelmeket váltanak ki, ezáltal befolyásolnak. Ez az intenzív hatás azonban rizikós: az első percben eldől, mennyire érzi magát komfortosan a vásárló, a vendég vagy az ügyfél az adott helyen. Ezért olyan fontos az átgondoltság, a megfelelő tervezés.
A Gravoform már sokszor bizonyította, hogy szakértő a falfóliák terén, legyen szó grafikai tervezésről, nyomtatásról vagy installálásról. Számos elégedett ügyfél teremtette meg, erősítette, vagy szabta újjá arculatát jól eltalált falfóliák segítségével.
Stílusteremtés dekor fóliázással
Fiatalos, lendületes, modern stílust varázsoltunk fóliázással a 11. kerületben található ibis Styles Budapest Citywest Hotel számára. Mi nyomtattuk és installáltuk a szobákba és a közös terekbe kerülő falfóliákat, amelyeket Weiler Péter kortárs művész által készített grafikák díszítenek. Egy olyan egyedi és utánozhatatlan környezet jött létre, amelyet az itt megszálló vendégek nem fognak egyhamar elfelejteni. Sőt, valószínűleg szívesen fotózkodnak is majd e falak előtt, emlékeket gyártva és a visszatérés igényét megteremtve.
Falfólia, mint reklám és arculati elem
A K&H Bank Zrt. nagyon ötletes dekorációs fólia megoldást alkalmaz hálózata fiókjaiban. Mint hosszú évek óta mindig, ezúttal is a Gravoform készíti a bank számára az aktuális dekorokat. Az egységes arculat érdekében minden fólia ugyanazzal a dizájnnal készül, viszont mindig az adott városra jellemző nevezetességek szerepelnek a nyomatokon. Így amikor az ott élők betérnek ügyet intézni, a számukra ismerős épületek, látványosságok köszönnek vissza a falakról. Ez az érzelmi többlet az, amely kellemessé teszi a légkört még egy olyan formális közegben is, mint amilyen egy bankfiók.